6 fantastiskt underbara månader med baby :)<3

Hejsan! Ja jag skrev ju som slut i mitt inlägg igår att det är en speciell dag för mig och baby idag =). Och det tycker jag att det är.. För jag och baby varit tillsammans i ETT HALVÅR idag, och det ska vi fira med att jag tänkte att jag ska bjuda honom på en mysig middag på någon fin restaurang här i Hässleholm. Hoppas att det kommer uppskattas bara. Synd att batteriet på min kamera är dött annars hade det nog blivit några fina bilder... Nu ska vi hoppa in i duschen och göra oss iordning för vi ska ut och gå en runda...

Skriver mer senare om hur lyckad eller olyckad kvällen blev. Puss! <3

19.45 - Hej igen! Hittade en restaurang som jag tyckte hade perfekta maträtter som jag vet att baby gillar.. Men dom stänger nu klockan 20.00, så jag fick säga till älskling att jag hade en överrasknign till honom här hemma. Så jag har ringt ner till restaurangen och beställt två st Plankstek med oxfilé, potatimos och bearnaisesås på. Så ska jag göra lite fint med ljus och så på bordet... Ska alldeles strax gå ner och hämta maten... Sen blir det nog en massa mys hela kvällen... <3

Kommentera inlägget här :