Spanien-resa beställd =)<3

Hejsan! Ja jag det är precis som det är skrivet. Jag och baby pratade med mormor och morfar idag. Han frågade när jag skulle ha min semester. Jag svarade glatt att jag skulle ha min semester i vecka 26,27,28. Så dom bokade en resa till mig och baby. Så vi åker den 30 Juni och åker hem den 15 Juli. Ska bli så himla mysigt att få åka iväg på en utomlandsemester med min älskade älskling. Och gud va vi ska fota mkt. Funderar på att köpa ett större minneskort till kameran än vad jag redan har. Så att vi kan ta hur mkt foto som helst utan att det ska ta stopp så fort.  Jag ska redan börja kolal igenom alal mina kläder och se vad som behövs tvättas och så. Sen kan amn ju nästan börja packa resväskan med dom kläderna som jag ska ha med mig och som jag inte använder nu innan vi reser. Så slipepr man det sen liksom. Jag upptäckte när jag kom hem från baby innan idag. Att mitt pass har gått ut. Så jag och mamma ska till polisstationen imorgon och fixa ett nytt pass. Sen börjar jag jobba kl 15.00 och jobbar till 20.00. Inte nog med det. Vi har invigning på jobb imorgon. Ska bli superkul!

Ska ta glass i frysen nu och sätta mig framför tvn med mamma. Ha en fortsatt bra kväll! <3

Fredrik jag älskar dig med hela mitt hjärta ♥

Kommentera inlägget här :