Jobbhelgen är nu över

Hejsan! Ja om ni undrar varför jag inte har skrivit på ett par dagar. Det är för att jag har jobbat och inte har orkat skriva nått när jag kommit hem. Men nu är jag tillbaka och ska skriva några rader tänkte jag. Har som sagt jobat hela helgen. Har inte haft några roliga turer alls denna helgen. Fredag: 12.00-21.15, Lördag: 08.00-20.00. och idag Söndag: 07.00-17.00. Inte roligt att jobba såna tider när det e helg. Men men det känns ju bra sen när lönen kommer. mamma kom och hämtade mig efter jobb idag. Hon hade varit på Coop och handlat mat. Hon tänkte att vi skulle grilla. Så det gjorde vi. Det blev grillad fläskytterfilé med potatissallad. Mumsigt värre! Usch, ska jobba imorgon också 07.00-16.00 sen är jag egentligen ledig på Tisdag. Men dom har bokat upp ett personalmöte på jobb på Tisdag kl 14.00 och det är obligatoriskt så jag måste åka dit iaf. Tur att man får betalt för att vara där på sin lediga dag. Ska åka till mitt älskade hjärta imorgon efter jobb, så jag åker till mötet ifrån Hässleholm på Tisdagförmiddag. Sen åker jag tillbaka till Hässleholm igen efter mötet. Börjar inte förräns kl 15.00 på Onsdag så det e skönt.

Nu tänkte jag att jag skulle gå ner till mamma i vardagsrummet en stund och titta på tv och ta en liten kvällsfika. En kopp te och en crememuffins nu innan det e dags för att gå och lägga sig. Ska ju som sagt upp tidigt imorgonbitti, kl 05.00 har jag ställt mitt alarm på. Sov så gott allesammans. Och hoppas ni har haft en bra helg i det fina vädret <3



Äntligen verkar sommaren ha kommit till oss. Och förhoppningsvis för att stanna =)

Kommentera inlägget här :