Inte så långt kvar nu =(

Hejsan! Nu är det som sagt inte så långt kvar innan det e dags att resa hem till Sverige igen =(. Vi har nu varit här i 12 dagar. Vi har alltså 2 dagar kvar. Vi åker ju hem den 15nde. Allt e hur bra som helst här. Vi har haft varmt och soligt varje dag. Mellan 30-35 grader. Vi har badat och solat nån dag på stranden, men för det mesta har det blivit sol och bad i poolen i trädgården. Även om vi är här i Spanien så har vi ändå följt fotbollen varje kväll :). Suttit på puben och kollat på storbildskärmen och druckit goda drinkar tillsammans med baby.
Nice eller vadå !? Vi såg finalen igår. Och jag säger bara: Herre min gud vilket ös där var nere på puben. Massa musik och sjukt mkt folk. Och ännu mer liv blev där när matchen slutade med att Spanien blev VM-mästare 2010. Idag har vi varit i poolen hela dagen. Nu har jag precis kommit upp i lägenheten, har duschat och tatt på mig. Nu sitter jag med en iskall coca cola och ska snart sätta mig på balkongen och läsa min bok. Sen ska vi väl snart börja med maten också. Kycklingfilé med currysås och ris. Mums! Imorgon ska jag och mormor gå till frissan kl 18.00 och färga håret. Mormor ska bara färga sitt. Jag ska färga och slinga mitt. Hoppas det blir bra =). Första gången jag gör nått sånt i Spanien nämligen. Det är en svensk frisör vi ska till så det blir lätt att prata med varandra när det gäller färger och så. Lite svårare och man ska behöva ta allt på Spanska eller Engelska. Kan lätt bli missförstånd och sen går vi kanske missnöjda därifrån. Det e inget jag vill!

Nej nu får det vara bra med skrivandet för idag. Ha det så bra!
Puss och kram <3<3

Kommentera inlägget här :