Sälen here we come :-)

Hejsan! Ja då e det bara 9 timmar och 20 min kvar tills vi sätter oss i bilen och åker till Sälen. Ska bli så skönt att komam till en helt annan del av Sverige och bara få koppla av och njuta av naturen och den miljön som finns där. Ska sitta och kolla på när dom andra åker och trillar som dårar i backen ;).  Kankse får mig några goda skratt när någon stå på huvudet i backen, vem vet.. Haha^^, usch så taskig jag e nu...

Väskorna e packade och klara, ska bara stoppa ner min necessär och filmerna som vi ska ta med oss.
Svärmoren kom förbi för en liten stund sen med mat till oss.. Pasta med skinksås. Ska bli smaskigt! Sen blir det ju Melodifestivalen ikväll kl 20.00. Får vi se om vi hittar nått annat bra att titta på sen efter det. Jag ska poppa popcorn ikväll när melodifestivalen börjar, mums!


Nej nu e jag hungrig, så nu ska jag ut och värma lite mat. Ha en fortsatt trevlig Lördag.

Puss!

Kommentera inlägget här :