Framme i Sälen

Hejsan! Vi åkte från Hässleholm kl 04.30 imorse. Vi gjorde vårt första stopp några mil utanför Mariestad, där vi tog något att äta och dricka på närmsta mack. Efter att vi fått lite energi så körde vi vidare. Nästa stopp vi gjorde var typ 10 mil ifrån Sälen. Där käkade vi pizza. Men usch säger jag bara. Vilka äckliga pizzor! Men fick ju äta fast det inte var gott. Sen körde vi sista biten till Lindvallen. När vi parkerade på parkeningsplatsen utanför alla stugorna så hade klockan hunnit bli 16.30. Vi packade in alla grejer och sen satte vi oss och lyssnade på musik och spelade spel. Och vid 18.30 tiden käkade vi kvällsmat. Och nu har jag och baby precis duschat och sen varit inne i bastun en stund. Det var verkligen mysigt, men fy va varmt det var. Nu sitter jag och Tisse ( babys storastyster ), vid varsin dator, svärmoren, baby och Rolle ( Tisses fd pojkvän, pappa till deras två barn Linus och Lucas ) spelar Texas holdem, och Ronnie (svärmorens gubbe) sitter och kollar på OS. Linus och Lucas har redan gott och lagt sig. Dom är ju inte så gamla, så dom orkar inte vara vakna hur länge som helst..

Vet inte hur länge vi ska vara uppe ikväll. Har ju ändå varit vakna enda sen kl 03.30 imorse och ska väl upp ganska så tidigt imorgonbitti också innan det blir för mkt folk i backen.

Nu ska jag gå och sätta mig hos dom som spelar kort. Måste ju se vem som vinner :-). Säger godnatt nu för jag tror inte att jag kommer skriva mer ikväll. Härmed tackar jag för mig och önskar alla en fortsatt trevlig Söndagskväll.

Puss ♥

Kommentera inlägget här :