Det blev inte riktigt som vi tänkt oss =/

Hejsan! Ja detta inlägget får inte en rolig början. Var och hälsade på mamma igår. Och allt var hur bra som helst. Så läkaren sa att hon skulle få komma hem idag. Men så blir det tyvärr inte. Från att ha varit bra i både Fredags och Lördags så blev hon dålig i Söndags. Hon fick superont i magen så att hon trodde att hon skulle dö. Men igår var allt bra igen. Så läkarna blev lite oroliga och ville ta prover på henne, och sen röntga henne för att se så att hon inte hade fått nått lekage i magen. Så igårkväll fick hon svar på proverna som visade att hon hade för höga värden i sina prover. Och röntgenbilderna visade att hon tyvärr har fått en ny inflammation i magen, precis som hon fick när hon åkte in akut för 5 månader sen. Så nu har hon fått antibiotika som ska ta bort inflammationen. Om inte, så kommer hon nog få tillbaka sin "påse på magen". Vilket jag verkligen inte vill att hon ska ha =/. Så jag håller tummarna till 1000% att allt ska gå bra och att antibiotikan ska hjälpa.

Usch nej nu vill jag inte prata om detta mer.

Idag vaknade baby före mig. Han vaknade kl 11.30 och jag kl 12.30, jag låg kvar i sängen en stund så kom babay in och la sig sidan om mig. Myyys! Sen åt jag frukost och nu sitter vi vid varsin dator och nördar oss. Vet inte vad som händer idag. Inget speciellt tror jag. Jag måste hem till Malmö imorgon och packa ner alla saker jag ska ha med mig till Sälen. Kan nämligen inte göra det varken på Torsdag eller Fredag för då jobba jag kväll. På Torsdag jobbar jag 15.00 - 21.00 och på Fredag 14.00 - 20.00. Ganska sköna tider ändå faktiskt. Sen åker vi till Sälen på Söndagmorgon kl 04.00. Ångest att åka så tidigt men kanske bättre det för då har man en hel dag tillgodo när man kommer dit.

Nu har jag inte mer att skriva. Ha det bra! Puss!

Kommentera inlägget här :