Tisdag och det är andra dagen på nya jobbet :)

Hejsan! Idag gick jag upp kl 05.00, gjorde mig i ordning och packade ner mina saker som jag skulle äta tills frukost och lunch på jobb. Sen gick jag ut till bussen som gick 05.30. Jag var framme på jobb redan 06.30 med andra ord 30 minuter var jag 30 min tidig och var den första av personalen som kommit. Jag ska kolla ifall man inte kan ta en buss senare så att jag slipper sitta och vänta på jobb i 30 min. Mamsen hämtade mig på jobb idag. Jag slutade klockan 16.00. Vi körde till Jägersro och fixade en ny nyckel till mig och sen gick vi inom på Coop och handlade lite som jag ska ha i kylen på jobb och sen handlade vi dagens mat. Varmrökt lac med kokt potatis och örtagårdssås. En av mina favoritmaträtter =). Ikväll kan jag vara uppe längre för jag börjar inte förrän kl 15.00 imorgon och slutar kl 20.00. Riktigt skön tid. 

Ha en fortsatt trevlig kväll <3

Kommentera inlägget här :