När vi två blir en <3

Chacha! Min lilla snutt Kaja mådde inte alls bra igår. Så han ringde mig och bad att jag skulle komma för att han behövde mig just då. Och eftersom jag har lovat honom att alltid ställa upp så var jag ju bara tvungen att åka till honom... Vill ju såklart inte att han ska må dåligt. När jag kom upp till honom så såg jag att han inte alls mådde bra. Det var ingen trevlig syn det. Men vi pratade och allt löste sig under natten.

Inatt var det en speciell natt. En helt underbart mysig natt... Kändes inte som de andra nätterna som jag sovit hos honom. Innan vi bestämde oss för att sova så pratade vi om att vi inte behövde vänta längre på att vi inte skulel veta tillräckligt vad vi känner för varandra. Så vi sa att nu ska det vara du och jag. Och folk får säga vad dom vill...
Så nu e han min älskling på riktigt <33. Vilket jag tycker e sjukt härligt att veta.


Nu har vi precis myst i ett varmt bad, hur mysigt som helst... Och nu e det snart dags att kolla på film... IGEN!


Ha det så bra, för det ska jag. Puss <333

Fredrik Alexandersson, du e mitt allt, och jag älskar dig, bara dig. <333333

Kommentera inlägget här :