Hösten är verkligen påväg till Skåne nu

Chacha! Ja som sagt. Hösten e verkligen påväg till Skåne nu. Det e svinkallt på morgonen, på kvällarna, och på nätterna... Blåser gör den som fan också =/...  Vinterjackan kommer snart fram ur garderoben asså. Så illa e det! Idag har jag vatt och jobbat. Gick och la mig kl 04.30 och skulle uppe kl 06.30, så ni kan ju sjäöv tänka er hur jag var när klockjäveln ringde. Jag var inte människa för att gå upp och jobba. Men det var bara till att bita ihop och gå och göra sig i ordning. Bussen gick 07.03. Skulle börja på jobbet 08.00 men var där redan 07.50 och slutade för dagen kl 15.00. Efter jobb stack jag direkt till mamma och lämnade lite grejer till henne, snackade lite skit och sen stack jag hem till Jenniie. Vi snackade lite jobbsnack med hennes mamma. Sen begav vi oss ner på centrum för jag behövde handla lite. Handlade lite kakor, en påse räkor, filmjölk, rostbiff, och potatissallad och en coca cola =)

När vi kom hem till mig efter affären så gjorde jag jag lite mat. Blev att jag åt rostbiffen och potatissalladen till middag. Sen bara en liten stund efter åt jag 1kg räkor, och bara en liten stund efetr det så käkade jag 4 punchrullar ( även kallade dammsugare), haha^^. Så nu e jag nästan spyfärdig så mätt jag e. Och Jenniie gick precus ut i köket och hämtade en kladdkaka som hon hade köpt innan... Men jag tackade faktiskt nej nu för tillfället. Kanske tar en liten bit lite senare ikväll, vem vet.

Kl 20.00 så såg vi på Idol. Vissa av dom e sjukt bra, andra inte . Kl 21.00 började filmen Klick, som vi nu sitter och tittar på. Vet inte riktigt vad som händer sen. Får helt enkelt se sen.

Föresten, jag tog två fina höstbilder med min mobil idag. Så tänkte se om där fanns tid senare att lägga in dom.

Ska titta vidare på filmen nu. Puss hej! <3

Kommentera inlägget här :