Underbar vecka i Oxie med älsklingen

Chacha! Hoppas allt e bra med er allihopa. För med mig e det hur bra som helst. Kan knappt blir mkt bättre ;D.
Jag och älsklingen firade 1 månad tillsammans igår. Vi gjorde inget speciellt. Bara hade allmänt mys och sen gick vi hem en sväng till Jenniie. Ja som ni kanske fattar på min rubrik så har älsklingen varit hemma hos mig i Oxie hela vecka.. Vilket har varit helt underbart. Nu är vi i Hässleholm. Åkte hemmifrån Oxie 15.44, och tog tåget från Malmö 16.28. Nu sitter älsklingen och spelar lite, för det har han ju inte gjort nu på hela veckan. Så det kliar nog duktigt i hans fingrar just nu ;P, haha ^^...

Min älskade svärmor är glad att vi äntligen kommit hem här så hon slapp ha det så tomt... Just nu står hon i köket och lagar gooooood middag. Oxstek med potatis och brunsås. Muums är bara förnamnet på hur det kommer att smaka =).

Nej om man kanske skulle gå ner i tvättsugan och hämta tvätten vi slängde in i maskinen när vi kom hem.

Ciao <3

Kommentarer :

#1: Linda

hehe , ah äntligen ;)

skriven

Kommentera inlägget här :