3 underbara veckor tillsammans med min älskling Fredrik Alexandersson <3

Chacha!

Ja idag e det ingen vanlig dag för mig. För idag har jag och älsklingen varit tillsammans i 3 otroligt underbara veckor. Bara synd att han inte e här hos mig just nu =(. Hade varit så skönt att bara ha honom här. Bara få krama och pussa på honom.  Som tur är så e det inte så länge kvar tills jag få träffa honom igen. Antingen så kommer han på Torsdag eller på Fredag <3. Längtar något så kopiöst mkt.


Fredrik, du anar inte hur mkt jag älskar dig. Jag kan knappt fatta det själv. Du får mig verkligen att känna glädje, du får mig att känna riktig trygghet och det bästa av allt, du får mig att känna riktig kärlek. Och då menar jag verkligen riktig kärlek. Tänk älskling, vi har redan varit tillsammans  3 veckor. Och fler ska det bli <3. 
Jag älskar dig med hela mitt hjärta. Du gör livet värt att leva. 



Kommentera inlägget här :