Vårt första biobesök tillsammans =)

Chacha! Ja igår var jag och baby på vårt första biobesök tillsammans. Visst vi var inte där helt själv. Vi var där med två av babys kompisar. Alex och Cajsa. Vi såg 2012. Faktiskt en mkt bra film, kändes lite för mkt overkligt emellanåt men det blev bättre längre in i filmen...  Inte ofta jag går på bio, men det var riktigt mysigt denna gången faktiskt. Hoppas verkligen på att få gå på bio med baby fler gånger. Alex och Cajsa åkte hem idag. Så nu e det bara jag och baby igen. Mysigt!

Snart dax för lite mat också. Jag och baby ska göra kyckling med potatis och brunsås... Gott som fasiken! Sen blir det nog bara massa mys framför tvn. Brukar bli mkt sånt när jag är här hos baby. Men det e absolut inget jag tackar nej till.

Jag ska åka hem imorgon eller på Måndag e det tänkt. Men vi får se hur det blir med det. Det brukar alltid bli att jag stannar längre än planerat. Ska ju inte träffa baby nästa helg. Jag ska ut och festa med mamma och Jenniie på Lördagen. Och baby ska ha lan hemma hos sig hela helgen. men det e nog bara bra att vi är lite ifrån varandra också.

Nej nu kurrar magen som bara den. Dax för mat! Puss <3

Kommentarer :

#1: Fredrik <3

Det var väldigt mysigt älskling :) Det har du rätt i :D



Klart att det blir fler biobesök, många fler ;) Kan inte motstå det, det är så mysigt :D



Sen att kycklingen inte blev så lyckad är ju en annan femma ;) Älskar dig min prinsessa :) <3333333333333333

skriven

Kommentera inlägget här :