Du är bara för söt ;) <3

Chacha!
Ja nu är det ett tag sen jag skrev sist. Men har inte kännt att jag haft nått att skriva om.
Men nu kände jag att det var förlängesen jag skrev sist.

Min morgon/förmiddag började hur bra som helst. Baby väckte mig med frukost på sängen. Det e bara såå gulligt. Han hade gjort en mugg te, ett glas oboy, och två ostmackor. Och så kom han in med det på en bricka till mig. Hur gulligt som helst <3. Det e inte att alla killar som gör sånt gulligt för sin flickvän. Men min baby e speciell <3.

Imorgon firar jag och baby 2 månader tillsammans. Tiden går fort som bara den. Men samtidigt så känns det som att vi har varit tillsammans längre än 2 månader. I vilket fall som helst så är kärleken mellan oss helt fucking jävla underbar <3


Älskar dig min älskling <3333333333333333

Kommentarer :

#1: Fredrik <3

Du förtjänar det älskling :) För dig gör jag allting :) <3

2 månader känns underbart, men de känns som att det gått mycket längre tid :$ Men vi kommer dit också, för vår kärlek kan ingen stoppa :) Jag älskar dig så himla mycket baby ! <3 <3 <3 <3 <3

skriven
#2: marika

grattis på 2 månaders dagen...

skriven

Kommentera inlägget här :