Knepigt väder vill jag lova!

Hejsan hoppsan! Allt gick bra med barnen igår. Dom var så söta så. Synd att det inte blev några bilder. Det får bli en annan dag. Idag har det varit knepigt väder asså.. Först soligt och sen värsta regnet... Har inte hänt så mkt idag. vatt och lämnat in min dator på 3-butiken på Triangeln för mitt bredband började klydda igårkväll.. Det vägrade att sättas igång.. Men det var tydligen bara en uppdatering som behövde göras. Så det fixade kille på 3... Så nu e jag glad igen. Klarar mig fan inte utan internet...

Har precis kommit hem från Jennie iaf. Vi har tittat på fotboll. Barcelona - Manchester United.
Hejar ju lätt på Manchester men det hjälpte tydligen inte dom tillräckligt idag. Barcelona vann med 2 - 0 =/. Bättre lycka nästa gång grabbar! 

Imorgon ska jag till Malmömässan med Alle. Hennes mamma ska stå där så vi ska sticka dit och snacka lite skit och störa henne =)... Sen vet jag inte vad som händer. Det e bilträffen i Lödde men e inte alls sugen på att sticka dit. Har tröttnat på allt som har med bilträffar att göra nu känns det som...

Godnatt <3

Kommentera inlägget här :