En helg fylld med massor av skratt

Hejsan hoppsan! Har haft fullt upp i helgen... Vi har skrattat så att vi har fått ont i våra magar allihopa.. Jenniies ragg har varit när nere i Malmö hela helgen. Jag har umgåtts med Nichlas. Så det har varit vi fyra + Alexandra och Johanna. Vi har grillat och haft övermysigt. Nichlas sov hos mig Fredag till Lördag. Sen var det tänkt att han skulle sova hos mig Lördag till Söndag med. Men det hände lite grejer som sabbade det... Men det e inget som behövs pratas om här....

Idag ska jag träffa Pumba ( Daniel ). Han ska passa sina småbarn så jag ska komma dit och göra han sällskap. Han har en liten pojke på 2 år, och en liten flicka på 12 veckor. Mysigt värre! Älskar små barn ..... 

Nej nu ska jag snart hoppa in i duschen... Ha det bra allesammans! Puss <3

Kommentera inlägget här :