En sjukt seg dag

Hej hopp! Ja ni förstår säkert själv med tanke på rubriken att det inte har hänt ett skit idag...... Jag vaknade kl 12.00 gjorde mig i ordning och gick hem till Jenniie.. Vi har suttit hemma hos henne hela dagen.. Inte gjort ett skit.. Lyssnat på musik, suttit vid varsin dator...Nu sitter vi och väntar på Oliver och Jimmy.... Dom kommer strax så då får vi hoppas att det händer nått roligt....


Nej nu ska jag ta och gå på toaletten. Puss <3


00.30 - Hej igen. Vi hittade iaf nått roligt att göra. Vi körde och käka lite, sen stack vi till Folkets Park och lekte lite precis som sist... Sen bestämde vi oss för att vi skulle spela biljard. Så det gjorde vi... Lika roligt som alltid!
Nu har jag precis kommit hem och ska se om där e någon rolig inne på msn. Annars blir det läggdags för min del.

Sov gott, skriver förmodligen imorgon. <3

Kommentera inlägget här :