Buzz & Guitar Hero med underbart sällskap =)

Hej svejs i det fina sommarvädret =)

Baby åkte aldrig hem igår =). Det regnade så förbaskat mkt att han inte ville åka hem. Så han stannade.. Skönt att ha honom sidan om sig när man sover... Vi hade en myskväll med grillad kyckling och potatissallad. Mums! Vi spelade  Buzz & Guitar Hero hela kvällen hemma hos Jenniie... Blev att alla fyra sov här hemma hos Jenniie som vi har gjort hela helgen.... Tur att Jenniie gillar att ha folk hemma hos sig... Haha ^^.  

Idag vaknade jag, och jenniie inte förrän kl 14.00. Då hade Alle varit uppe ett bra tag redan... Baby har varit en riktig sömntuta hela helgen men idag var det fan värst,.. Han vaknade kl 15.00. Det kallar jag sömntuta till max...  Vi har storstädat hemma hos Jenniie, för hennes föräldrar kommer hem från Sjöbo imorgon så d kan det ju inte se ut som ett jävla dårhus bara för att vi har varit där i helgen...  Så nu e där rent och snyggt igen... Snart ska jag och baby hem till mig och äta och duscha..... Idag blir det ungsbakad falukorv med spagetti. Sjukt längesen jag åt det så det ska bli riktigt gott...

Nej nu kallar hela gänget på mig... Nu e det dags att spela Buzz igen.. Puss och kram alla glada =).

Kommentera inlägget här :