Är full på kärlek till min baby Jim <3

Hej alla glada! Hoppas allt e bra med er. För med mig e det hur bra som helst. Snart e det Torsdag och då kommer baby ner... Ska bli så mysigt... Har inte träffats nu på typ en vecka. Det är inte så länge men det känns som en evighet iaf...

Idag ska jag in till bilskolan och öva teori. Kan ju hoppas att jag får med mig Jenniie in också. Ska ringa och höra om hon är vaken... Sen vet jag inte vad som händer idag. Vi får väl se under dagen vad den har att erbjuda. Men först och främst måste jag ta mig upp ur min varma mjuka härliga säng och gå ner i köket och göra mig lite frukost. Sen hoppa in en snabbis i duschen...  Sen ejag redo ;). 


Skriver mer sen. Puss
 
 

Kommentarer :

#1: din bby!<3

älskar dig mer än allt annat! du e bäst bby!<33

skriven
#2: din bby!<3

älskar dig mer än allt annat! du e bäst bby!<33

skriven

Kommentera inlägget här :