Onsdag idag och jag e ledig

Hej hopp! Idag e det Onsdag och jag e ledig. Älsk ringde mig inatt vid 01.30 tiden och sa att dom checkar ut från hotellet redan idag (onsdag). Bussen hämtar dom kl 18.00 och bussresan tar 15 timmar. Sen ska du ju ta tåget  och en massa saker.. Så dom e hemma imorgonbitti vid 10 tiden ungefär skulle jag kunna tro...

Ringde till Jane idag men hon var ledig. Så ska se om jag kan sticka dit och fixa naglarna imorgon istället.  
Ringde till Larsson & Lange med... Min frisör Jessika var sjuk, hon hade fått influensan så hon var inte där. Så jag fick en tid hos en annan tjej som också verkar jättebra. Ska vara där kl 16.30. Så får hoppas att hon klipper lika bra som Jessika.

Ska snart in i duschen. Ska in till stan me Alleballe.

Ciao så länge!

Kommentarer :

#1: Linda

jag hör väl av mig ?

skriven

Kommentera inlägget här :