Halkan =)

Hejsan svejsan! Har precis kommit hem från körskolan. Jag gjorde halkan och klarade den =).... Så nu e det avklarat... Skönt som satan...  Det e inte långt kvar nu ska ni veta... Tills jag har det lilla rosa plastkortet i min hand. Med andra ord KÖRKORTET!!!.

Ska träffa älsk idag. Vi ska nog bara ta det lugnt och mysa lite.. Vi får väl se vart fötterna bär oss...


Får ju inte glömma att gratulera min tjejkompis Sarah på hennes 21 årsdag. Grattis!

Vi ska fira henne imorgon på Vagabond. Samma ställe som vi firade Alleballe på när hon fyllde år... Ska bli mysigt...
Och på Lördag ska jag jobba 13.00 - 21.00. Älsk och hans lillebror Putte kommer och hämtar mig på jobb. Vi ska passa Putte hela kvällen. Men vet jag inte riktigt vad som händer. Vet inte om det blir bio eller om det bara blir en vanlig myskväll hemma hos dom.  Vi får helt enkelt se på Lördag. 

Nu tänkte jag lägga mig i ett varmt bad, sen sätta mig och kolla på tv. 
Ha en fortsatt bra dag. Pussisar och kramisar

Kommentera inlägget här :