Måndag!

Hej hopp! Har varit och kört idag klockan 11.00, sen kom Alle och hämtade mig, sen gick vi i stan lite. När klockan var 16.30 så körde Alle mig hem. Har ätit lite av smörgåstårtan som vi gjorde i Lördags. Sen har jag och mamma bara suttit och tittat på tv... Ralle kommer snart hem om här och ska hämta sina nycklar som han glömde här igår... Sen sticker han nog hem igen vid 21.00 tiden... Det blir inget träningskort för honom idag, vi får ta det på torsdag istället. Han har jobbat över idag nämligen...

Imorgon gäller det.... Jag ska ha en enkel-lektion 09.15 sen ska jag ha min uppkörning kl 10.30. Hoppas nu verkligen att jag klarar det. För då ska jag bara tillbaka till körskolan och boka en ny tid för teorin....

Nej nu måste jag gå på toa... Ha det bra allihopa! Ciao <3

Kommentera inlägget här :