Skrattnoja i Hässleholm =D

Chacha! Hoppas ni har haft en lika trevlig helg som jag har haft. I fredags var jag och och Jenniie på Happybar och lysnade på Tise när dom hade spelning. Sen kom några vänner till oss.. Lilleman, Martin, Olle, Egon. När spelningen var klar så stack vi en snabb sväng till Pub Barcelona. Men där blev det ett stort slagsmål så där ville jag inte stanna.. Så jag stack iväg med grabbarna till Breeze. Skaka rumpa som fan! Nice nice... Kom 05.40 gick och la mig direkt. I Lördags var stack hela gänget ut och festade på Happybar. Där var karaoke. Såå jävla ballt ! Jag sjöng två låtar och Tobbe filmade mig. Så filmerna ligger inne på facebook nu... Haha Tobbe ville ha dom där...  Kl 00.53 tog jag tåget till Hässleholm. Skulle träffa Kaja, Linus och Jimmy....  Dom söp som svin. Har fina bilder som jag tog som jag tänkte lägga upp... fast det blir inte här. Lägger upp dom på Bildagboken.
Jenniie kom upp igårkväll och sen ålte vi hem tillsammans idag kl 18.24. Sen stack vi bara hem om till var och en och käkade sne träffade vi Tobbe och och Linus och spelade några rundor Yatzy =D.

Nu sitter jag här och ska snart spela lite Fia med knuff med Jenniie inne på Blip.... Så vi hörs.
Föresten, jenniie har äntligen klippt sig. Hon har skaffat lugg.. Och hon är superduper fin i det. Det passar henen skiiiitbra. Fick själv panik och bad Jenniie klippa tillbaka til min korta lugg.. Så nu har jag lugg igen =D. Som sagt, det kommer bilder på både mig och Jenniie  i våra nya frisyrer och bilder från festen hos Kaja.

Titta och njut www.bilddagboken.se

Puss och kram! <3

Kommentera inlägget här :