Friends for life <33

Chacha! Ja som ni kanske förstår så kommer kvällens inlägg handla om vänner. Men inte vilka vänner som helst. Utan det e kommer faktiskt handla om en speciell vän denna gången..... Jag hoppas att han kommer läsa detta. För jag vill att han ska veta hur mkt han betyder för mig. Och att jag inte hade klarat av att förlora honom som vän... Aldrig någonsin. Så här kommer en liten text som faktiskt e skriven speciellt för dig Fredrik Alexandersson!

Fredrik "Kaja" Alexandersson, jag vill att du ska veta hur jävla mkt du betyder för mig. Jag e så fruktansvärt glad att jag fick träffa dig. Jag trodde inte att man kunde hitta en så bra vän så snabbt som jag hittade dig.
Vi träffades för första gången den 7/8- 09 och den dagen blev vi bästa vänner. Jag känner att jag kan lita på till 100% och jag hoppas verkligen att du känner detsamma för mig. Jag e så tacksam för att du finns i mitt liv Fredrik. Du finns i mitt hjärta och där ska du stanna så länge jag lever. Vill aldrig någonsin förlora dig som vän. Aldrig, aldrig, aldrig! Vet inte vad jag skulle ta mig till då. Jag finns här alltid här för dig, glöm aldrig det! Så med denna text vill jag bara berätta att du e en av dom bästa vännerna man någonsin kan ha...
Jag älskar dig så mkt min älsklingsvän Kaja <3  


 Du är GULDVÄRD!


Kommentarer :

#1: kaja din älskling :D <3

aaaaaaw :$ :). Det är jag som ska vara glad för att jag har hittat en underbar flicka som dig :) och jag är evigt tacksam för att vi träffades ;D Du är underbar LiieFiie, jag älskar dig :) <3

skriven

Kommentera inlägget här :