Bilbingo på Tosselilla =D

Chacha! Sitter hemma hos Jennie just nu. Idag har jag och Jenniie varit på bilbingo på Tosselilla för första gången. Roligt som fan var det! Ska lätt göras om. Eller hur Jenniie??? Det började kl 18.30 och höll på till 20.45.
Annars har det varit en lugn dag idag.. Har varit ganska seg efter helgen..

Imorgon ska jag och Jenniie till bilskolan och öva teori. Sen vet jag inte vad som händer... Mjo på kvällen ska vi nog till Happybar och sjuna karaoke. Jippie!
På torsdag ska jag på middag med mormor & morfar, min kusin och hans flickvän, min mamma och min lillebror på Jensens Biffhus. Mums!

Ehm vad händer i helgen...  Mjo på Fredag ska vi till bykrogen här i Oxie och sjunga karaoke. På Lördag ska vi till Happybar och sjunga karaoke. Och på Söndag blir det nog bara en slappedag...
 
Nej nu ska jag snart gå hem... Ta på mig mjukiskläder och sätta mig framför datorn med en kopp te....

Sov gott alla! Puss <3

Kommentera inlägget här :