Jävla förkylning.

Hej hopp! Det var ett tag sen jag skrev nu. Men har inte tyckt att det har funnits nått speciellt att skriva på sistone. Har börjat känna hur det e att vara singel.. Känns konstigt, men samtidigt så e det skönt. För förhållandet mellan mig och ralle nu det sista var inte det bästa.. Mycket småbråk och tjafs. Och han körde många vita lögner. Känns inte bra att ha ett förhållande på en massa lägner. Sånt som får en bara att känna sig oälskvärd... Aja slut på detta negativa snack... Nu försöker jag leva livet så gott som det går.


Ja det har inte hänt så mkt på sista tiden. Har umgåts med Alle, och vi har även varit en del med Danne, Stoffe och Niklas också. Trevligt! Har haft mysiga grillkvällar, mysiga fiskestunder, mysiga filmkvällar m.m tillsammans. Mysigt värre!  Ja som ni ser på rubriken så har jag gått och blivit förkyld. Har vatt det i snart 1 vecka. Ont i halsen, ont i hela kroppen, hostat som fan, ont i huvudet. Ja ni vet hur det e att vara sjuk... Men e på bättringvägen nu tror jag. Har bara lite snuva och hostan kvar....

Idag händer det nog inget speciellt. Alle jobbar stängning idag. Hon slutar 17.30 så vet inte om vi ska träffat efter. Får väl se om hon hör av sig. Det e varmt och skönt idag iaf, solen den skiner emellanåt. Skönt att inte behöva ha vinterjacka på sig längre.

Nej om man skulle ta och äta nått... Sen göra sig i ordning. Ha det bra allesammans! Puss <3

Kommentera inlägget här :