Idag e det verkligen en superduper bra dag =)

D






Heeeeej alla!

Vill bara berätta för er att idag e det ingen vanlig dag, för idag e det min födelsedag....

Och inte nog med det. Jag hade min uppkörning idag, och JAG KLARADE DEN!!!!

Så idag e jag jätte, jätte glad idag. Idga blev det Kinamat... Mums mums!

Ska träffa Alle, Pumba och Stoffe sen. Vi ska köra till Lödde  och kolla på streetrace och träffa folk =).... Det ska bli kul att se hur många som kommer ihåg min födelsedag.

Imorgon ska jag fixa mina naglar hos Jane. Det var typ 4 veckor sen jag var där sist... Sen vet jag inte vad som händer. Tror att jag ska gå i stan med Alle...På Lördag ska jag och Alle träffa Daniel från Trelleborg, sen på kvällen så ska det festas. Det e en sak som e säker.... Ska till Pub Barcelona, det e karaoke där... Ska sjunga satan vet ni...!

Aja ska ut i det fina vädret nu. Puss på er!

Kommentarer :

#1: Elin

grattis grattis! Min mobil funkade inte igår men önskade dig grattis i mina tankar! :D Grattis i efterskott o grattis till körkortet :D

skriven
#2: Linda

nej, vi såg inget kön. och dom berättar ju inget heller. va ju inte meningen att vi skulle göra ett UL idag egentligen. ska ju göra det 27 maj. men får inte reda på könet då ändå. & dom tog ett urinprov bara för att se vad det kan vara som gjort så ont.

skriven

Kommentera inlägget här :