Onsdag idag

Hejsan! Vaknade kl 09.00 imorse. Skulle köra kl 10.15 idag. Allt gick bra på körningen idag. Har lite saker som jag måste träna lite extra på. Men det kommer gå bra tillslut...Körningen slutade 11.40 så jag gick hem till Jessica. Sen stack vi till kvinnokliniken och skulle fixa en referens till Jessica. Sen åt vi på Graffiti Cafe. När vi var klara, mätta och belåtna så stack vi till gyn på Ellenbågen och fixade p-piller till mig. Det tog inte många minuter där inne, så vi gick in en sväng på Caroli City... Jag har inte varit där inne på svinlänge så det var på tiden nu. Hittade 6 böcker inne på Bokia så nu har jag en jävla massa att läsa =)...

Har precis ätit lite mat. Spagetti med carbronara sen igår. Mycket gott!
Jockee kommer och hämtar mig kl 18.50 typ. Då ska vi till Meca och träffa lite polare och titta på bilrace. Sen blir det väl lite mer bilrcae men inte på Meca... Sen blir det väl att röra sig hemåt... Ska klippa mig och färga håret imorgonbitti klockan 09.00... Haha, vilken knepig tid att klippa sig på va... Men vafan det finns ju inga andra tider lediga senare på dagarna så jag tog klockan 09.00, så får jag det gjort iaf... Mammsen e ledig imorgon också så det e perfekt. Vi ska ta en fika efetr att jag e klar hos frissan.. Det tar ca 3 timmar allt som allt. Först tvättar dom håret på en, sen klipper dom, sen färgar dom... Ganska drygt, men sjukt snyggt blir det när det e färdigt.. Det vet jag.... Har nämligen redan haft den färgen, färgade håret i samma färg sist jag var där =)....  Ska lägga in bild på före och efter. Så att ni får se skillnaden ;).

Ska ner och glo på tv lite inann Jocke kommer.. Ha det bra så länge folks! Puss och knull ♥


23.00 - Go kväll! Nu e jag hemma igen. Det hände inte så mycket på Meca. Och inte på det andra stället iheller. Vi stog och pratade en stund med dom andra sen körde jag och Jockee och handla cheeseburgare :).. Och sen körde han mig hem. Och nu sitter jag här och funderar på att gå och lägga mig nu direkt. Är helt seg och fryser som en idiot. Det e svinkallt ute fan... Det kan fan inte vara många grader ute nu... Man märker att vintern e påväg =/... Men men... 
Sov gott folks! Puss och kram!  

Kommentera inlägget här :