Hösten närmar sig med stoora steg

Hejsan! Har inte skrivit nu på några dagar.. Men nu e jag här igen... Har träffat Ralle i helgen. Kändes mysigt att få ha honom vid min sida igen.. Känna hans läppar mot mina och känna hans hårda kramar. Det e det bästa som finns. För er som inte vet så är jag och Ralle inte tillsammans längre. Det tog slut den 2/9 =/. Men sen har det varit lite från och till.. Nu har vi kommit fram till att vi inte är tillsammans men att vi ska träffas och så.. Så får vi se vad saker och ting leder till.. Så, så får det bli.. Men Ralle e mitt liv och kommer alltid att vara. Det e han jag vill dela mitt liv tillsammans med. Får bara hoppas på att det blir så i framtiden..

Träffade Jockee och Jennie precis. Vi var och spelade biljard. Jockee vann alla gångerna... Som alltid...

Har fullt upp med körningen nu också... Så se upp ute i trafiken för ni vet aldrig när jag kommer körande ;P.
Ska köra imorgon igen. Hoppas det går bra. Men det gör det säkert, det har det gjort dom senaste gångerna iaf..

Min kära vän Robin "Lilleman" Johnsson kommer och hälsar på till helgen och stannar nog en vecka =). Ska bli döööökul.... Har saknat honom sjukt mycket... Vi ska ha lite paaarty hemma hos Jockee hade vi tänkt..

Men men så kan det va.. Ska ta och dricka lite te och titta lite på tv... Men ni får ha det så bra i den helvetes kylan som närmar sig. Puss ♥

Kommentera inlägget här :