Har klippt mig och färgat håret =)

Hejsan! Gick upp klockan 8.00 idag för att jag skulle klippa mig och gärga håret kl 09.00.. Satt där i 3 timmar... Ganska drygt, men snyggt blev det iaf =)... Jag och mammsen tog en fika efteråt. Sen gick vi en runda inne på triangelbn och tittade lite. Sen bar det av till Copp forum för att handla lite... Nu sitter jag här och chattar inne på msn och ska lägga in lite nya bilder på bilddagboken tänkte jag. Idag blir det ingen riktig middag.. Varken jag eller mammsen e speciellt hungriga. Så det blir väl bara nån panpizza eller så. Vet inte vad som händer ikväll... Kanske Lödde.. Vem vet?

Såhär såg det ut innan jag klippte mig och färgade håret!




Såhär blev det efter klippning och färgningen!

Kommentarer :

#1: Sofia

Du ser riktigt bra ut i din nya frisyr! Allt bra med dig annars? vi får ses o höras puss

skriven

Kommentera inlägget här :