Löning idag!

Hej hopp! Ja idag e det löning. Fick min lönespace igår. Där har jag fått betalt för 13 timmar, vilket bara är två dagars jobbtimmar. Jag har jobbat 51 timmar sammanlagt på hela Oktober månad. Så jag ringde till lönekontoret imorse, och sa som det var att jag inte fått betalt för alla mina timmar som jag jobbat i Oktober månad.. Då visar det sig att dom från Lindeborgs dagliga verksamhet inte har lämnat in min timlista så därför har jag inte kunnat få några pengar från dom. Så jag ska ringa dit imorgon och be chefen faxa över min timlista till lönekontoret så att dom kan föra över alla dom pengarna som saknas... För jag behöver dom senast imorgon, eftersom jag har en massa räkningar som ska betalas =/..  Så jag tänker inte ge mig.. Pengarna ska vara inne på mitt konto senast imorgon.. PUNKT SLUT!

Idag ska jag köra 14.15, sen ska jag träffa Alleballe.. Vi ska till Vellinge för hon ska till frissan och klippa sig. Vi ska ju ha värsta partajet på lördag, då ska man ju vara fin i håret osv.

Som sagt i helgen ska det bara bli massa mys och partaj =).
Imorgon blir det mys med Ralle. Lördag blir det först ut och äta på Vagabond med Alexandra, Jessica, Sarah, Ralle, Jockee och kanske Jenniie, sen ska vi vidare ut och festa.
Söndag blir nog bara en mys och slappedag med Ralle.  Kanon helg är vad detta kommer bli !

Kommentera inlägget här :