Teoriprov idag!

10.40 -
Hejsan! Idag gäller det... Ska göra teoriprov idag. Hoppas att jag klarar det.. Det hade varit så skönt att ha det avklarat... Och att bara behöva tänka på körningen. Jag har ju 21 lekrioner kvar. Ska göra mig i odrning nu. Ska vara på vägverket 30 minuter innan provet.. Ska ta foto till körkortet.. Provet börjar klockan 12.30.. *nervöst eller vadå*. Känner hur en massa fjärilar flyger runt i magen på mig. Aja ska kila nu iaf. Håll nu tummarna för mig därute.. Puss så länge!

17.00 - Hej igen.. Har dåliga nyheter.. Jag kuggade på provet. Fick 48/52.. Jävligt bull att vara 4 poäng ifrån godkänt. Men det e inte mer med det, jag får ringa och fixa en ny tid. Och då SKA jag klara det.. Så e det bara! Har precis kommit hem. Först gjorde jag provet, sen stack vi och åt lunch på kniv och gaffel. Köttfärslimpa med kokt potatis, brunsås, lingonsylt.. Muums!. Sen gick vi bort på OnOff och skulle lämna in min telefon ännu en gång.. Men denna gången för att min vibrator på telefonen har slutat att fungera.. Så nu har jag lämnat in den på reperation. Börjar bli lite smått trött på att lämna in den på lagning hela tiden.. Får hoppas att detta e sista gången. Nej, slutapratat om negativa saker. Nu till något mer positivt.. Ska träffa hjärtat ikväll.. Vi ska äta nått gott tillsammans idag. Kanske titta på en film och mysa, vad vet jag. Spelar ingen större roll vad vi hittar på. Bara jag får vara med honom så e jag nöjd. Ha det bra sålänge! Puss hej <3

23.05 - Hej ännu en gång! Har träffat hjärtat ikväll, vi har lagat tacos, sen träffade vi Jockee och Jesper. Vi spelade bowling (mitt favorit-spel). Jockee vann både gångerna. Nu sitter jag här och tar det lugnt. Ska snart sova, är helt slut i huvudet. Det tog nog på krafterna att gör teoriprov idag. Har varit jätte nervös så det kan ha tagit en del på nerverna.. Men men. Sov gott och dröm sött. Puss hej!

Kommentarer :

#1: JONNA!

håller tummarna för dig!!!

skriven

Kommentera inlägget här :