Midsommarhelgen!


Hejsan! Det var ett bra tag sen jag skrev nu. Har haft fullt upp med att öva teori och så. Men iallafall... Linda kom ner till Malmö i fredags =). Det var jätte roligt att få träffa henne igen.. skit längesen jag träffade henne sist. Hon har ju flyttat till Gislaved den lilla jävlen ;).. Jag och hjärtat åkte upp till Blekinge senare på dagen. Lite synd att vi var bjudna på midsommarmiddag där, annars hade vi stannat i malmö och firat Linda. Men så blev det inte tyvärr.. Hon fyllde 20 år igår ju. Grattis i efterskott gumman! Hoppas du blev glad för presenten... Vi får träffas längre en annan gång. Det har inte varit så speciellt fint väder denna helgen... Regn, regn och åter regn... Idag har det både blixtrat och åskat. Och det hatar jag mest av allt. Usch! Ska kanske ta och berätta att jag har klarat dom övningarna i teorin nu.. Så nu har gjort alla. Fas A, B, C, F, Repetition * 3, och till sist sluttestet. Så nu e jag redo att göra mitt teoriprov på riktigt .. Så på Tisdag gäller det.... Håll nu tummarna för mig nu allihopa! Måste ju säga att jag e lite smått nervös redan nu. Men men, man får hoppas att det lägger sig till det e dags.. Ska snart gå och lägga mig och läsa en tidning innan läggdags. Men jag hoppas iaf att alla har haft en trevlig midsommar fast vädret inte har varit det bästa... Sov gott !


Rasmus, du e det bästa som hänt mig. När du säger dom tre vackra orden till mig så blir jag varm i hela kroppen och mitt hjärta bultar hårdare och snabbare för varje dag som går. Får liksom det känslan som man har när man e nykär..Är nog fortfarande lika kär i dig som jag var när jag såg dig första gången. Älskar dig över hela mitt hjärta. Glöm aldrig det! Puss <3

Kommentera inlägget här :