En lång stan-runda

Hejsan! Idag började jag morgonen med att ringa till min trafikskola, för att boka en ny tid för teoriprov.. Fick dåliga nyheter... Det e jävligt lång väntetid + att jag måste göra om alla dom testerna på trafikskolan en gång till innan dom skickar mig på ett nytt prov =/... Så jävla bull... Väntetiden är två månader. Så jag ska gör mitt prov den 26 augusti... Traadigt värre liksom.. Har vatt i stan med Alle och Jessica. Har varit ute precis hela dan.. Solen har varit framme och det har varit varmt och skönt hela dagen.... Köpte en film idag.. Den nya som dom visar på reklamen.. "Humor på tv4" heter den.. När jag kom hem efter vi hade vatt i stan så gick jag inom affären och handlade en påse räkor och en hallonsoda som jag tänkte sitta och mumsa på medans jag kollar min nya film =). Ska se film nu iaf. Ha det bra! Puss

Kommentera inlägget här :