Sista helgen med hjärtat och massa jobb!

Hejsan! Denna helgen har varit lite jobbig.. Att veta att detta var sista helgen med hjärtat innan han ska på semester var inte roligt.. Kändes som om det var sista gången jag skulle få träffa honom.. Men så e det inte och tur är ju det =)...

Rasmus har sovit hos mig sen mamma åkte.
Fredag : Jag jobbade 11.00 - 19.30. Hjärtat hämtade mig sen träffade vi jockee och Jesper. Vi åkte till Helsingborg och kollade på steetrace. Vi var inte ute så länge eftersom jag skulle jobba på lördagen.

Lördag : Jag skulle jobbat 12.00- 21.00 men ringde och sjukade mig, för jag kunde knappt gå. Har skadat min högra sida, där vid magen. ovanför höften typ. Det gör ont bara man trycker där. Så hjärtat fick massera mig. Sen åkte vi och köpte nya ruller till mig och hjärtat.. Sen åkte vi en sväng i småbåtshamnen. 
 
Söndag :  Jag har jobbat 09.30 - 19.30. Ingen tid att leka med. Så dödstråkigt.. 10½ timme, usch så hemskt egentligen. Men nu e det gjort iaf. Ganska sköna pengar, har ju haft OB hela dagen.

Hjärtat mitt åkte till kreta idag =/. Planet lyfte 17.00 och han var framme på flygplatsen i Grekland kl 21.00. Så det tog inte så långt tid ändå. Saknar honom redan sjukt mycket. Det är tur att han inte ska vara borta merän 1 vecka.  Längtar tills jag har semester. Har semester  v. 30, 31 =).. Ska bli så skönt att få vara med hjärtat och bara koppla av.

Ska jobba imorgon 07.00  - 15.00 så jag ska gå och lägga mig nu. Har vatt en slitig dag på jobbet.

Ha det så bra, för det ska jag!

*-*   Rasmus, du och jag till det sista andetaget <3   *-*

Kommentera inlägget här :