Jag har jobbat och slitet.

Hejsan! Det var ett tag sen jag skrev nu men har inte haft tid. Jag har jobbat och slitet som bara den. Jockee flyttade tillbaka till Malmö i Fredags =).. Hoppas nu att du trivs bättre här. Jag och Ralle får komma och hälsa på nån dag. Mamma kom hem från Spanien i Fredags. Har saknat henne jätte mycket. Känns tryggt att hon är tillbaka i Sverige igen.

Idag kommer mitt älskade hjärtegull hem från Kreta.. Äntligen! Som jag har saknat honom.. Det e helt otroligt att man kan sakna någon så mycket.  Ska bli skönt att ha två sköna veckors semster tillsammans med hjärtat.. Längtar som bara den!

Ska träffa Jockee om en stund. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på.  Vi får väl se vad som händer.

Jaja. Have a nice day iaf :)      Puss <3


23.21 - Hej och gokväll! Har varit med Jockee.. Han hämtade mig innan idag, sen körde vi till hans nya lägenhet och lämnade av lite saker som han vatt och hämtat i den gamla lägenheten. Sen satt vi och lyssnade på musik och bestämde oss för att gå ner och handla kakor och läsk =). Sen frågade Jockee och jag ville äta med honom idag. Så klart sa jag ja. Det blev köttbullar med makaroner och ketchup, muums! Jag och Jockee e riktigt duktiga på att laga mat. Efter maten stack vi och träffade dom andra på Svågertorp. Stog där och snackade skit, och bestämde oss för att åka hem till Jenniie och luffa.. Så det gjorde vi, och det var inte nån höjdare precis. Så vi begav oss hem. Jockee körde mig hem , sen stack han också hem.  Nu har jag precis duschat för jag luktade bara cigarettrök. Alla röker ju utom jag och Jockee.. Snacka om att vara passiv-rökare... Jag hoppas att jag får träffa hjärtat mitt redan ikväll/natt. Hade varit helt underbart. Planet skulle lyfta från Grekland 23.00 så han landar väl på Kastrup 01.10 eller nått.. Så han e väl inte hemma förrän vid 02.30 kanske.. Ingen aning faktiskt. Han skulel ringa när dom hade landat.  



                

Ska titta lite tv nu iaf. Sov gott! Puss <3

Kommentera inlägget här :