Måndag

Hejsan! Idag har jag inte gjort så mkt... Vatt med mamma på vårdcenralen.. Hon har ont i sina leder så hon har blivit sjukskriven i 10 dagar... För typ en timme sen bråkade jag med min lillebror vid matbordet. Så jag bestämde mig för att jag skulle bo hemma hos min mormor ett par dagar... Så jag packade mina saker och sen kom mormor och hämtade mig.. Nu sitter jag hemma hos min morfar och har skickat lite sms med mamma precis.. Hon skrev att hon ville att jag skulle komma hem igen ikväll.. Hatar att veta att min mamma e ledsen och så, så jag åker hem igen ikväll... Men en sak e säker.. Nått måste göras med min lillebrors beteende och med hans attityd. Pallar inte med honom mer... Och det gör nog inte mamma iheller.... Nån som vill köpa honom för 1000kr.... Allt för att bli av med honom....

Har bestämt mig nu för vad jag ska göra på nyår. Jag ska hem till Jockee. Hoppas att det blir kul.... 

Jag ska jobba imorgon 07.00 - 14.00. Frågaade mamma om hon kunde köra mig imorgonbitti och hon sa att det kunde hon göra för att jag skulle slippa gå upp så tidigt....

Ska fika lite med min kära mormor och morfar nu. Men ni får ha det så bra allesammans.
Pussisar och kramisar ♥

Kommentera inlägget här :