Yesbox!

Hejsan! Idag e dt dags för mig att ta mig ut i trafiken igen.. Ska åka till körskolan snart och ska köra klockan 15.00. Har fått en ny lärare nu. Han heter Magnus.. Jag hoppas att han e lika bra som den andre jag hade.. Denna nya e 28 år iaf =).
Vet itne om jag skull räffa hjärtat idag. han skulle höra av sig under dagen men vet i fan om han har glömt det eller inte.. Ska dra nu iaf. Puss!

22.30- Hej igen! Tänkte berätta att körningen med Magnus gick jättebra idag. Fick bara ett motorstopp på en hel dubblelektion. Det tyckte jag var bra gjort från min sida. Kändes riktigt bra också. Så nu har jag bokat en massa nya tider som jag ska köra... Så att man kommer någon vart med körningen. Kan ju som sagt inte göra teoriprovet förrän jag har kört och e redo för att ha uppkörningen..

Har träffat hjärtat idag också =). Vi tittade på en film och bara mös. Det e så skönt att bara ligga i hans famn. Älskar det till MAX asså... Ska dra nu. Ska spela lite på King.

Bli medlem du med vetja. Spela om att vinna en massa juveler. Skit roligt! www.king.com !

Kommentarer :

#1: Linda

är redan medlem ;p

skriven
#2: Liie

Det har jag också varit ett väldigt bra tag nu :D

skriven

Kommentera inlägget här :