Torsdag hela dagen!

Hejsan! idag har det inte hänt så mkt. Har varit en lugn dag faktiskt.. Mamma var ledig idag så hon väckte mig vid 11.00 tiden. Vi åt frukost, och sen satte vi oss framför tv och slappade.. Vår granne Lotta jobbar i sjukvårdsbutiken på Södervärn, (om det e någon som e intresserad av att veta det..) Skoja =).. När jag och mamma hade duschat och gjort oss i ordning så körde vi bort till Lotta och snackade lite skit. Mamma skulle köpa nya skor till jobbet. När det var avklarat så gick jag och mamma och tog en ficka på Martins Café som också ligger vid Södervärn. Vi tog oss varsin chockladtårtbit, mamma tog kaffe och jag tog coca cola såklart. Vad annars ;).. Vi satt där och snackade en massa skit och glömde nästa bort tiden på bilen.. Vi ahde inte lagt på så mycket pengar i biljettautomaten. Vi begav oss till bilen och körde till Coop för att handla mat. Vi skulle äta Spagetti med köttfärssås, mumsfilibaba! Hjärtat var hemma hos mig klockan 17.00 som vi hade bestämt.. 
För engångsskull!  Det e inte ofta han kommer den tiden han har sagt att han ska komma, det e därför jag skrev för engångsskull så som jag gjorde... Haha^^.. När vi hade ätit så blev vi alla så mätta och trötta så jag och älsklingen gick upp på mitt rum och kollade på en film och mös... Imorgon börjar helgen och då vet jag att jag ska få vara med hjärtegullet i hela tre dagar. Skööönt!  Vi ska ju till Liseberg med vännerna på Lördag, ska bli jätte skojigt.. Hoppas bara på bra väder för det har jag beställt  =).. Ska bli roligt att träffa Linda. Henne har man inte träffat på år och dag känns det som.

Schh, jag hörde nått... Aha det var min säng som kallade på mig. Dags att lägga sig och läsa lite. Har sovit lite oroligt inatt så e ganska så sliten. Men men det e en ny dag imorgon och jag ska ringa min kära pappa och fråga om han har tid att klippa till min lugg lite. Den har börjat bli riktigt lång och hänger fram över ögonen. Den växer ju som ogräs...


Rasmus!

Jag vill att du ska älskar mig med en kärlek som du aldrig trodde kunde uppstå.
Jag vill att jag ska vara den ända du någonsin kan älska.
Jag vill aldrig att du ska lämna mig.
Jag vill att jag ska vara ditt allt!
Jag vill att du ska vara hos och med mig föralltid.

Kommentarer :

#1: Linda

min min min text ;p

skriven
#2: Liie

Ja jag vet. Men jag ändrade om den lite..

skriven
#3: Madde

Ja det är väl klart att jag tycker att du oxå är en vän till mig , Men på den senaste tiden så har folk som jag umgicks jätte mkt med förr börjat strunta i mig och så påstår dom att jag aldrig hör av mig , Fast att det är det äda jag gör , Det är dom som inte hör av sig till mig ... Men du behöver inte vara orolig , Du är en jätte bra vän till mig och det kommer du alltid att vara gumman , Puss

skriven
#4: Madde

Ja det är väl klart att du kommer bli bjuden , Ja vi har haft otroligt roligt tillsammans , Puss

skriven

Kommentera inlägget här :