En skön och rolig helg avklarad

Hejsan! Nu var denna sköna och roliga helgen avklarad. Nu e det dags för en ny vecka. Hoppas på att dom ringer från jobb och säger att dom behöver folk. Vill tjäna lite mer pengar. Tänkte jag skulle berätta lite kort om helgen.

Fredag : Jag och hjärtat tog det lugnt hemma hos mig hela dagen. Gick och la oss tidigt för att vi skulle upp tidigt på lördagen.

Lördag : Gick upp klockan 07.00 som vi ställt klockan på. Gjorde oss i ordning och körde bort till Alexandra. Vi skulle hämta henne 07.40 men blev lite smått sena. Därefter skulle vi möta Annika, Carro, Jennie, Niklas, Sacha och hans killkompis på Mc donalds Midhem klockan 08.00. När alla var samlade så begav vi oss till Götelabooorg =). Here we come! Vi var framme på Liseberg ca klockan 11.00. Hade jätteroligt hela dagen. Åkte karuseller, och spelade en jävla massa på såna godishjul haha^^... Det bästa av allt på hela dagen var att jag fick träffa Linda. Har saknat henne sjukt mycket. Kände nästan hur gråten var påväg när jag kramade henne. Är faktiskt jävligt ledsen att hon flyttade upp till Gislaved. Det e inte samma sak utan henne här i Malmö/Oxie. Verkligen inte!!    Så nu tillbaka till Liseberg. Vi åkte från Liseberg vid 23.00. Det var tänkt att vi skulel köra till Blekinge, men vi ångrade oss och körde till Malmö istället. Annika och dom andra var kvar på Liseberg ett tag till. Jag och hjärtat var inte hemma förrän klockan 02.30. Vi var trötta som fan. Somnade direkt nästan.

Söndag : Vaknade klockan 11.00 och var helt slut. Hade jätteont i halsen, kunde knappt prata. Jag gick nog och var kall för länge igår.. Åkte ju Kållorado när klockan var 22.30 och det hade börjat bli lite småkyligt.. Jag och hjärtat har bara tagit det lugnt.. Riktigt lugnt. Har inte varit på humör alls idag.. Har haft mensvärk, ont i halsen, haft ont i min rygg och har frusit lite emellanåt. Har säkert druckit 6 muggar med te, så nu känns det lite bättre iaf. Älsklingen masserade mig precis innan har skulle köra mig hem. Och nu när jag kom hem hade jag fortfarande svinont så jag bad mamma att massera mig lite till.,.. Känner knappt av att jag har ont just nu, e så bedövad. Hoppas att jag kan sova ordentligt inatt iaf så att jag slipper att ha så ont.

Vet inte vad som händer imorgon. Får väl ta dagen som den kommer antar jag. Men ska ta och spela lite på king, sen ska jag gör mig i ordning för läggdags. Känner att mina ögon snart går i kors. Och ändå så är klockan inte så mycket. Men så e det att vara "sjuk" eller iaf lite kraslig... Nej, ha det bra folket.. Puss <3



                                                                                         
Rasmus, Lie, Niklas, Carro och Annika i Flumride
                                                                                                             

Kommentarer :

#1: Linda

det var kul o träffa dig med :)

skriven
#2: Madde

Naw tack så mkt , Ja vi blir så glada för alla dom små kläderna som vi får hela tiden :) , Ja du är så liten och nätt så där är defenitivt ngt som skulle kunna passa på dig :) , Du får komma och titta en dag när du kan och har tid :) , Puss <3

skriven
#3: Linda

jo, det är ju en del :/

skriven

Kommentera inlägget här :